Kesan Guna Plant Booster pada Pokok Cili, Ulam Raja & Limau

Sekiranya anda mengikuti kami di Fanpage Nera Plant Booster by Edina Farm anda pasti tahu adakalanya kami memberikan sampel Nera Plant Booster secara percuma kepada mereka yang ingin mencubanya. 


Oleh itu, sekiranya anda tidak mahu terlepas sebarang promosi, maklumat terkini dan aktiviti yang kami jalankan, anda disarankan untuk Like dan See First fanpage kami. 

Klik link ini: 

Fanpage Cover


Dalam entry hari ini, kami kongsikan review daripada salah seorang penerima sample percuma Nera Plant Booster. Beliau telah menggunakan Nera Plant Booster untuk 3 jenis tanaman yang ditanam di halaman rumah iaitu pokok cili, ulam raja dan pokok limau. 



Kesan dan perkembangan ketiga-tiga jenis pokok tersebut ialah:

  • Pokok cili mula berbuah
  • Pokok ulam raja semakin subur
  • Pokok limau berbunga 

Semuanya semakin subur selepas Nera Plant Booster digunakan. Kami pun ikut rasa teruja membaca perkongsian beliau, apatah lagi tuan punya tanaman, kan? Inilah antara kepuasan buat kami, bila dapat menyebarkan manfaat produk kami kepada orang ramai. Kami tumpang gembira!


"Selepas spray booster limau berbunga, daun pucuk pun bertambah dengan subur"

Ternyata, penggunaan Nera Plant Booster telah memberikan kesan yang cepat dan boleh dilihat dengan jelas. Sebab itulah boleh dikatakan penggunaanya boleh meningkatkan hasil tanaman sehingga 40%.



Pokok cili berbuah dan keluar juga bunga baru. 

NOTA:
Untuk makluman, sebagaimana yang pernah kami kongsikan tentang masalah lazim yang dihadapi dalam penanaman pokok cili, penggunaan Nera Plant Booster dapat membantu pokok cili agar lebih kuat untuk melawan serangan penyakit tanaman. Ini adalah kerana daya tahan pokok akan meningkat dengan penggunaan plant booster. Namun, penjagaan asas yang lain seperti baja dan racun serangga organik tetap perlu diberikan, bukan hanya bergantung kepada plant booster sahaja. 



Pokok ulam raja semakin subur. Jika dilihat, pucuk baru kelihatan sangat segar. Daunnya pasti lebih besar dan sihat jika penggunaan Nera Plant Booster diteruskan secara konsisten. Pasti lebih berselera makan nasi bersama ulam raja hasil tanaman sendiri. 



Pokok limau dah mula berbunga. Pasti tak sabar tuannya ingin melihat perkembangan buah limau ini. Dari bunga menjadi putik buah, kemudiannya membesar dan boleh dipetik. 


Kami sarankan kepada beliau untuk terus memberikan Nera Plant Booster kepada pokok-pokok yang beliau tanam. Berikan secara konsisten untuk mendapat hasil tanaman yang lebih cepat besar, sihat, subur dan boleh dinikmati hasilnya. 

Anda boleh baca Review dan Testimoni yang kami kongsikan dari semasa ke semasa. Banyak lagi yang kami nak share di Fanpage dan di blog ini. 



Anda boleh dapatkan maklumat lanjut atau pembelian Nera Plant Booster dengan semudah menekan Link dibawah:

You May Also Like

0 Comment