Pokok Cili Berbunga Lebat Guna Nera Plant Booster

by - September 16, 2019

Pokok cili adalah antara sayuran jenis berbuah yang menjadi tanaman yang ditanam samada untuk kegunaan sendiri atau untuk dijual. Jika di kampung, boleh dikatakan majoriti ada sekurang-kurangnya beberapa pokok cili yang ditanam. Cukuplah untuk dibuat makan, tak perlu ke kedai untuk membelinya. Bila nak guna, hanya pergi ke laman, petik sahaja. Memang satu kepuasan dapat merasa hasil tanaman sendiri. 


Namun, antara cabaran menanam pokok cili ialah daun saja yang banyak, tapi bunganya sikit sangat. Lagi kecewa jika berbunga, tapi tak sempat berputik dah gugur. Tak sempat nak merasa cili hasil tanam sendiri. Penyudahnya ke kedai atau pasar juga membelinya!


Tak perlu susah hati, jika cili ditanam tak berbunga, berbunga sikit atau berbunga tapi gugur sebelum sempat jadi buah dan boleh dipetik. Ada cara untuk bantu pokok cili untuk hidup lebih subur dan berbunga lebat. 


Kita baca perkongsian daripada pelanggan ini. 

'Mercik pokok cili saya... Alhamdulillah' 


Bukan main gembira lagi pelanggan kami ni. Mercik tu senang cakap banyak sangat. Banyak keluar bunga pokok-pokok cilinya. Hasil guna Nera Plant Booster. 


Eh betul ke ni? Jom kita tengok gambar pokok-pokok cili beliau yang sudi dikongsikan.


Memang betul! Lihatlah bunga-bunga cili ini. Sangat banyak dan kelihatan subur keseluruhan pokok (daun dan bunganya)



Banyak juga bilangan pokok cili yang ditanam oleh pelanggan kami ini. Pasti beliau semakin teruja melihat perkembangan pokok cili ini, sehinggalah ia boleh dipetik. Kami di Admin NPB juga tak sabar nak tengok. Kami akan terus keep in touch dengan beliau (dan dengan semua pelanggan semestinya!) untuk ketahui perkembangan tanaman mereka setelah menggunakan Nera Plant Booster. Kami juga bersedia memberikan khidmat nasihat, hubungi sahaja kami, kami bukan sahaja menjual produk, tetapi juga memberikan khidmat selepas jualan (after sale service).




Terima kasih, kami amat hargai perkongsian daripada pelanggan kami. Ia menambahkan lagi semangat dan komitment kami untuk beri sumbangan kepada para petani dan kepada sesiapa sahaja yang gemar bercucuk tanam. 

Jika para pelanggan atau bakal pelanggan tak tahu cara nak gunakan Nera Plant Booster, pihak Admin Nera Plant Booster sedia membantu. Tak perlu risau, bertanya dahulu sebelum beli pun tidak mengapa. Kami memahami bahawa, sebelum beli sesuatu produk, kita mesti nak tahu maklumat mengenainya. 

Jika anda ingin membaca di blog ini pun boleh. Klik sahaja di Menu Nera Plant Booster, pelbagai maklumat kami kongsikan untuk memudahkan anda. 


Jika ingin terus berhubung dengan Admin, boleh terus  Whatsapp.  

Untuk belian online, boleh terus ke online shop kami:

You May Also Like

0 Comment