Penggunaan Nera Plant Booster untuk Sayuran Hidroponik

by - September 11, 2019

Nera Plant Booster (NPB) bukan sahaja boleh digunakan untuk tanaman di atas tanah atau di dalam pasu. Malah, ia sesuai untuk tanaman di dalam polibeg dan hidroponik. 

Jadi, tak kira bagaimana cara tanaman di tanam, Nera Plant Booster dapat membantu anda meningkatkan hasil tanaman dengan kaedah organik yang sangat mudah digunakan ini. 



Dalam entry ini, kita boleh melihat perkongsian tentang Nera Plant Booster (NPB) yang diaplikasikan kepada sayuran hidroponik. Nera Plant Booster dicampur sekali ke dalam tangki baja dan juga disembur di daun untuk hasil yang lebih baik dan berkesan. 
2 kaedah penggunaan Nera Plant Booster yang digunakan untuk mengoptimumkan hasil tanaman. 


Hasil tanaman gabungan kaedah campuran Nera Plant Booster di dalam tangki baja dan semburan. Lihatlah betapa suburnya sayur ni. Daun dia menghijau dengan saiz yang besar. Memang berbaloi-baloi gunakan Nera Plant Booster untuk sayur-sayuran, tak kiralah kita tanam untuk makan sendiri atau untuk dijual. 


Untuk makluman, apabila tanaman sudah berumur seminggu, Nera Plant Booster sudah boleh digunakan. Gunakan mengikut sukatan yang disarankan bagi setiap jenis tanaman. Anda boleh rujuk entry Cara Menggunakan Nera Plant Booster by Edina Farm untuk ketahui cara menggunakan NPB. 

Kami pasti, anda pasti teruja nak cuba Nera Plant Booster. Harganya cuma RM40 sahaja (harga tidak termasuk postage). Untuk dapatkan Free postage, anda boleh beli 2 botol pada harga RM80 sahaja. Nak beli sebotol dengan free postage pun boleh, melalui Shopee. 

Untuk maklumat lanjut dan/atau pembelian, anda boleh hubungi di Whatsapp  Whatsapp atau dapatkan secara online di Shopee dan Lazada

Kami akan kongsikan lagi Testimoni dan Review daripada pelanggan Nera Plant Booster. Nantikan posting kami yang akan datang. 

You May Also Like

0 Comment